2015. december 10., csütörtök

Aerob-motiváló

Sziasztok! Most egy kis motiváló bejegyzéssel jelentkeztem, mert nemrég újra visszatértem az edzőterembe. Remélem, hogy a poszt után ti is több kedvet fogtok érezni a mozgáshoz ebben a hideg, punnyadós időszakban. 

Lelkes futó néni (Forrás: Pinterest)
1, Az az egy óra csak a tiéd! Ha akarsz, bambulhatsz ki a fejedből, de filozofálhatsz is az élet nagy dolgairól -van olyan jó, mint a zuhanyzóban állva tűnődni a világról.
2, Lelkiismeret furdalásod van a sok sorozatnézéstől? Ne legyen! Abban az egy órában bátran nézhetsz egy részt kedvenc szériádból, mivel mozogsz is, nem csak az ágyban tespedsz, már kettő legyet ütöttél egy csapásra. 
3, Vagy inkább tanulni szeretnél? Az sem megoldhatatlan! Az aerob mozgásokban az a jó, hogy közben simán olvashatsz bármit; nem végzel olyan nagy erőkifejtést, hogy ne tudj koncentrálni a tanulásra. 
4, Az egyik legjobb érzés a világon, amikor túllépsz a lustaságodon, és a szenvedések után is levánszorogsz nagy nehezen a terembe. 
5, Tényleg jobban fogod érezni magad utána! Én az első vizsgaidőszakomat így éltem túl, a sok stresszt. 
6, Még ha nem is diétázol kifejezetten, egy kis mozgásnak előbb-utóbb lesz eredménye :)
7, Végül, de nem utolsó sorban: ha párkapcsolatban élsz, akkor a párodat is bevonhatod a közös mozgásba; ha pedig egyedülálló vagy, akkor meg ki tudja, hogy kivel ismerkedhetsz meg... ;)

2 megjegyzés:

  1. De jó én is edzem március újra óta és súlyzós edzéseket legfőképpen. Nekem a képzeletem nagyon szokott ilyenkor szárnyalni meg ilyenkor támadnak a legjobb ötleteim. Akármilyen fáradt vagyok edzés után sokkal frissebbnek érzem magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ilyenkor tudok a legjobban kikapcsolni. A monotónia sport közben nagyon hasznos tud lenni :)

      Törlés