2015. december 4., péntek

2015 Novemberi elfogytak

Sziasztok!
Ebben a hónapban is elfogyott jó pár szépségápolási termékem, ezért ezeket összegyűjtöttem egy kis zacskóba és bemutatom nektek. Nem vagyok egy klasszikus beauty-blogge, de imádom írni az elfogyottas bejegyzéseket, mert így látom, hogy tényleg használom a termékeket, amiket megvásárolok, és nem csak halmozok. 



The Body Shop Shea vajas mini-testvaj: egyik kedvencem és először próbált termékek között van. Sűrű, nehéz, mégis tápláló és könnyen beszívódó. Ha elfogy a másik két TBS-testvajom, valószínűleg újra fogom vásárolni. 
The Body Shop arckrém vegyes bőrre: ebből is csak mini verzió volt meg, de már meg is vásároltam az utánpótlást. A kombinált bőröm imádta, a száraz részét táplálta, a zsíros részét mattította. Hihetetlenül selymes és puha volt után a bőröm, és az is egy plusz pont, hogy nagyon jól lehet rá sminkelni.
Balea Paradise Beach tusfürdő: még nyári limitált kiadású tusi, bár elég sok üzletben még most is megtalálhatóak. Nekem egyszer bőven elég volt, a végére már besokalltam az illatától. Nekem túl sok volt benne az ananász, hiányoltam belőle a kókuszt. Nem venném újra.
Balea dusch lotion gránátalma-mósusz-magnólia: Úr isten! Ha ti még szagoltatok jó illatot, akkor szorozzátok be még 10-zel és megkapjátok ezt a tusit! Édes, szívmelengető, mégis kicsit gyümölcsös. Ritkán mondok ilyet, de ha lenne még belőle a boltok polcain, tuti bespájzolnék belőle, mert tökéletes. Újravenném, ha lehetne. 
Etude House mangós arcmaszk: engem is elkapott a koreai arcmaszk-láz. Imádtam én is, a bőröm is, ha nem lenne belőle még kettő itthon, tuti, hogy rendelném az utánpótlást. Újravenném.
Balea eper-és tejproteian krémmaszk: szeretem ezeket az olcsó kis krémmaszkokat. Egy-egy nehezebb, kiöltözős este előtt felrakom, hogy feltöltse és frissítse az arcom; illetve akkor, amikor csak egy picit wellnessezni szeretnék itthon. Újravenném. 
Garnies mindenmentes tonik: tényleg minden csúnyaság mentes. A sminket nem szedi le teljesen, de egy alapos arcmosás és tisztítás után segít a bőrnek regenerálódni. Újravenném. 
Pampers Natural Clean törlőkendő: egy előző posztban már regéltem csodás tudásáról. Legeslegjobb sminklemosó kendő, minden -de tényleg minden!- szennyeződést eltávolít, ár-érték arányában olcsó, kiadós. Újra is vettem. 

Manna gyömbéres kecsketejes szappan: nem szárított, de még mindig nem venném újra. Nagy a hype körülötte, az ára csillagászati magasságokban van. 
Rimmel Stay Matte kőpúder Peach Glow árnyalatban: Tényleg nagyon jó mattító ennél jobbal drogériás szinten nem találkoztam. Sokáig elég is volt. Amiért nem veszem újra, az a doboz: ennyire instabil, könnyen törő termékkel is régen találkoztam. A teteje könnyen lejár, gagyi műanyag, ezért könnyen törik. Lehet, hogy a belbecs jó, de ez az anti-táskabarát külső nagyon sokat levon az élvezeti értékből.
Lee Stafford szárazsampon: Ez volt életem első száraz samponja. Sokáig tartott, míg rájöttem a tökéletes használati módszerre. Ettől függetlenül nem voltam elájulva tőle: sokszor olyan volt utána a fejem, mintha vizet fújtam volna rá -pedig előtte jól felráztam-, nem adott tartást a hajamnak, méretéhez képest drága volt. Előnye a táskabarát mérete. Nem fogom újravásárolni. 

Isana téli folyékony szappan: Na kérem szépen, ez karácsonyi illat! Édes, vaníliás, karamellás, szívmelengető, tényleg igazi karácsony illata van! Borzasztóan sajnálom, hogy elfogyott, mert sem utántöltőt, sem új flakont nem találok már sehol -ellenben jól bespájzoltam a tusfürdő verziójából. Imádom, ha lenne a kézmosóból újra, akkor felvásárolnám a raktárat! 
Today vattakorong: Penny sajátmárkás darab. Régen a Lidl verzióját vásároltam, de az manapság már nem olyan klassz, mint régen. Ez viszont csodás: olcsó, nem mállik, nem esik szét, nem ázik át könnyen, magába szívja a sminket, nem csak végighúzza az arcomon. Újra fogom vásárolni napokon belül. 

Összegezve a hónapot, sok olyan klassz terméket használtam el, ami bevált. Legnagyobb örömömre, alig van olyan, amit nem vennék -vagy vettem- újra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése