2015. december 1., kedd

10 random tény rólam

1. 10. osztályban megbuktam matekból. Humán tagozatos osztályba jártam, a reál tárgyak sosem tartoztak az erősségeink közé (legjobb példa: kémiából 10. félévében 26 emberből 14 bukott és 1,75-ös osztályátlagot produkáltunk), a 2. év kicsit nehezebb volt, és elbuktam. Egy egész nyárnyi tanulás után átmentem a pótvizsgán, és lekerültem a leggyengébb -alias fontolva haladó :D- csoportba, ahol az első félévben 5-ös!!! voltam és az új matektanárom nem akarta elhinni, hogy amúgy én megbuktam ebből a tárgyból.

2. Rosszul vagyok minden póktól, bogártól, rovartól, csúszómászótól, krokodiltól, gyíktól, kb. mindentől, ami nem kutya, macska, vagy nagyobb emlős az állatkeretben. Kiskorom óta félek tőlük, ez egy ilyen belső ellenállás, ellenérzés.

3. Kamaszkoromban hatalmas "fangirl" voltam, átment rajtam az összes nagy franchise. High School Musical, Alkonyat, Harry Potter- amit a mai napig imádok- és még 10-11 évesként a Csacska Angyal című Argentin szappanopera volt a legnagyobb kedvencem. Ezekre a dolgokra kisebb vagyonokat tudtam költeni.

4. Életem első 19 évében sosem jártam koncertekre, aztán jött az Anna and The Barbies, és minden megváltozott. A magyar zenéről alkotott véleményem hatalmasat változott az elmúlt egy esztendőben, most már szinte csak Kiscsillag, Kispál és Anna szól a Spotify-on :)

5. Űr-geek vagyok. Igen, lányként! Ennek két oka van: volt az egyetemen egy nagyon jó tanárom, aki megszerettette velem a témát, illetve olvastam Andy Weir-től A marsit. Nekem ez az év könyve, örülök, hogy megvettem Valentin-napkor. Az űrmániám és a szépségcuccok tökéletes elférnek egymás mellett.

6. Kb. 13 éves korom óta diétázom, de az a plusz felesleg sosem akar eltűnni rólam. Nem 5 kilóról van szó, hanem sokszor 5-ről. Persze, a saját hiúságom és önbizalmam miatt is szeretnék lefogyni, de az egészségem jóval fontosabb. Tavaly kettő haláleset volt a családunkban, ami nagyon megrázó volt, és bizonyos szinten felnyitotta a szemem. Most próbálok változni, remélem, hogy sikerül.

7. Még sosem utaztam repülőn, de egyszer már nagyon szeretnék -bár, amennyi repülőbaleset történt az elmúlt két évben...

8. Körülbelül 3 havonta kell vennem magamnak egy új fülhallgatót -vagy tönkremennek, vagy elhagyom őket :(

9. Nincsen kialakult stílusom, imádom az extrán nőies, blézeres-blúzos-farmeres-magassarkús stílust és a tornacipős-inges-farmerost is. Nehezen tudnék választani a kettő között, de a nőiesség miatt talán az előbbit választanám.

10. Tavaly márciusban kezdtem el érdeklődni a beauty blogok -és sminkelés, bőrápolás- iránt. Talán az első követett blogom TVBS Szandráé volt.

2 megjegyzés:

  1. A pókokat én sem kedvelem, a legviccesebb, hogy a férjem is utálja őket. Amikor beköltöztünk a házunkba rengeteg pók volt a házban is és az udvaron is (a nagy gaz miatt), felváltva "visítottunk" :) szerencsére mára már annyi pókunk van, mint mindenki másnak :) Nálam a Rex felügyelő volt a kedvencem általánosban, mindent gyűjtöttem a kutyáról, és persze a gazdájáról is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, hogy a pókok nem a legnépszerűbb állatok :) Nekem még gimis gólyatáboros élményem volt hasonló a pókokkal. 11 lány egy szobába összezárva (kb 30 nm-en) Tele a szoba pókokkal, mi is felváltva visítottunk, de aztán az egyik barátnőm megemberelte magát és tökösen legyilkolta az összeset. Napokig köszöntük neki a bátor tettet :D

      Törlés