2015. október 17., szombat

Ekcémás, ultraérzékeny és száraz bőr ápolása télen

Sziasztok!
Ahogy közeledik a tél, a bőrünk sokkal komolyabb és több táplálást igényel, mint nyáron. Körülbelül két hete kezdtem el érezni magamon, hogy tényleg vége a jó időnek; a bőrömet újra el kezdte szárítani a Balea tusfürdője -sajnos :(-, a kézfejem és a könyököm olyan, mint a ráspoly, és az arcom is szó szerint issza be az arckrémet. Szeretnék nektek ajánlani pár krémet, ami -saját tapasztalataim szerint- nagyon sokat segítenek a hidegben.

A háttért szolgáltatja az autentikus, kopott parketta -csak a country-feeling kedvéért

The Body Shop Hemp Hand Protector
Az első termékem a márkától -és rögtön a képzeletbeli dobogó tetejére került. Az egyetlen krém a szteroidos Elocom H -n kívül, ami bármit is tud kezdeni a sebes, kiszáradt, ekcémás kezeimmel és nem csípi szét a sebeket. Kellemes, gyógynövényes az illata -emberfüggő, ki mennyire szereti-, lassan szívódik fel, ezért én mindig este kenem és cérnakesztyűt húzok fel, hogy még jobban puhítson és tápláljon.

The Body Shop Hemp Body Butter
A kendermagolajos kézkrém nagytestvére, Ez egy halványzöld színű krém, amit arcon kívül bárhova lehet kenni. Testes, kifejezetten nehéz krém -tökéletes télre. Igazából ugyan azt tudom elmondani, mint a kézkrémről -táplál, ápol, élettel telivé varázsolja a száraz és húzódó bőrt.

The Body Shop Shea Buda Butter
Ezt a kicsi, 50 ml -es verziót szoktam használni napközben. Eleinte nagyon zavart az illata, túlságosan férfiasnak éreztem, de az elmúlt fél évben megfordult az utálat, és megszerettem az uniszex illatát. Szerintem jóval könnyebb az állaga, mint a Hemp-es verziónak, én talán a Moringás vajhoz tudnám hasonlítani. Előnye, hogy hamar beszívódik, ezért a rohanós hétköznapokon is könnyű használni.

Balea Ultra Sensitive Duschgel
Nyaram megmentője volt! Amikor kijött az ún. diszhidrosztikus ekcéma a kezemen és az alkaromon -ennek az ismertetőjele a hatalmas, 1-1,5 cm átmérőjű, duzzadt vízhólyagok általában tenyeren-talpon- ezt a tusfürdőt bírtam csak használni. Imádom, hogy parfümmentes, ez sebes testfelületeknél kifejezetten hasznos, Nem habzó tusfürdő, ezért hamar fogy, de szerintem ez egy könnyen lenyelhető negatívum. Olyan árban van, mint egy "normális", általános drogériás tusfürdő.

Balea Ultra Sensitive Totes Meer Körperlotion
Tengeri sós könnyű testápoló. Bevallom, ez van, akinek már kevés télre, de ha nem extrém szárazsággal küzdesz, bátran ajánlom a kipróbálását. Vizes állaga van, hamar felszívódik.
Figyelem: sebekkel tarkított területeken óvatosan a használatával; van, akinél csípheti a nyílt sebet a tengeri só.


Garnier Micellás Víz érzékeny bőrre
Tavaly engem is elkapott a Micella-láz, kezdve a L'oreal verziójától a Garnier-en át a Niveáig. Első és utolsó versenyzőnk nem igazán váltotta be a hozzájuk fűződő reményeket, míg a Garnier! Gazdaságos, jó az üveg fogása -nem elhanyagolható szempont!-, könnyű adagolni, rendesen leszed minden koszt és faggyút az arcról minden maszatolás-ragacsosság nélkül. Azt mondják, ennél már csak a Bioderma verziója jobb. Remélem, egyszer azt is ki tudom majd próbálni! 

Garnier Essentials Sensitive Tonik
Még TVSB Szandránál hallottam erről a termékről először. Annyi jót mondott róla, hogy éreztem a késztetést: "Nekem ez kell!". Nem tudom, mennyi látszik belőle, de már nagyon az alján tartok a flakonnak, alig van benne folyadék. Színtelen, szagtalan tonikról van szó, ami egyáltalán nem szárítja a bőrt -mivel nincs benne alkohol. Nekem a használata úgy jött be a legjobban, hogy párat cseppentettek az ujjamra a termékből és először átsimítom az arcom, majd utána beleütögetem a bőrömbe. Igazán frissítő érzés!

Pampers Natural Clean popsitörlő
A legeslegjobb sminklemosó kendő! Ennél a világon nincsen jobb! Kellően nedves, gyengéd, az illata nagyon visszafogott. Hatásosan eltávolítja még a tust és a szempillaspirált is! Egy csomag általában 500 Ft körül szokott lenni, de én akcióban vettem a Müllerben, és akkor csak 400 Ft volt.

Balea Ultra Sensitive Nachtcreme
Sajnos most már kevés a TBS hínáros-algás arckréme, ezért -amíg meg nem jön az avokádós Tonymoly az Ebay-ről-, addig ezt használom nappali arckrémnek. Az a jó benne, hogy könnyen felszívódik, egy perc múlva már simán lehet az arcunkra sminkelni. 

Nektek van bármiféle csodakence, ami bevált ebben az időben a száraz, érzékeny vagy ekcémás bőrötökre? 

Puszi, Ada



4 megjegyzés:

  1. Hú, akkor asszem, lenyúlom a kisfiam popsitörlőjét, pont ilyenem van itthon! Amúgy van ekcémám a kezemen és most nagyon durva lett. Nem találtam a krémemet, ezért egy DM Alnaturás popsikrémmel kentem be próbaképpen, és egy éjszaka alatt használt! Úgy örülök :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kitartást az ekcémához és túléléséhez, borzasztó tud lenni, pláne a kezeken! Legközelebb, ha elfogy a TBS kézkrémem, akkor lehet, hogy beújítok egy olyan Alnaturás popsikrémet. Maximum, ha nem válik be, akkor lepasszolom a keresztfiaméknak :)

      Törlés
  2. Nekem a Sanatopic segít sokat, gyógyszertárban kapható, az ára aem vészes. Mindenes krém, kenem a szemem-szám környékére, mert az nekem ilyenkor extra száraz (és vörös, ki se vagyok festve, de már egy barátnőm megkérdezte, hogy miért csak a fél szemem van kisminkelve...:D). Egyébként a babacuccokat ajánlom még, a babylove ultra sensitive cuccosait használom mindennapos mosakodás és arcmosás céljából is (van az ultra sensitive washlotion, meg volt kb fél literes fürdetőm is, most meg zuhanyzás közbeni tudfürdőnek használom a babaolajukat :D) meglepően jól beváltak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippeket, ki fogom próbálni őket, amint elfogytak a felhalmozott cuccaim :D A pirossággal én is mindig megszívom... Volt gimis föcitanárom mindig mondta, hogy úgy ég az arcom, mint a Reichstag :D Szerintem meg úgy nézek ki télen, mint egy alkoholista :D

      Törlés