2014. június 21., szombat

DM haul

Sziasztok! Ma egy DM haul posztot hoztam nektek, amiben bemutatom, hogy miket vásároltam a legutóbb. Igazából két dologért mentem be a boltba, ahol elcsábult még két testvajra. Nem tehetek róla, a testápolók/testvajak lettek az új szenvedélyeim :)

Igazából samponért és balzsamért indultam, a telkünkre kerestem olcsó, de mégis jó minőségű termékeket. A választásom a Balea majdnem mindenmentes PH Hautneutral samponjára esett. Ebben a termékben megbízom, már többször használtam és mindig jól teljesített.

A Balzsamot kiválasztani nehezebb volt már, mindenféleképpen Balea-árkategóriában szerettem volna mozogni. Körülbelül 10 percen keresztül bámulhattam a polcokat, amikor megakadt a szemem ezen a Balea Vérnarancsos-Moringás balzsamon. Igazából festett hajra való, nekem pedig száraz és töredezettek a hajvégeim, de nem tudtam otthagyni, annyira jó illata van :3 Sajnos engem nagyon könnyen tudnak befolyásolni az illatok, ez az egyik gyengém...

A testvajakat teljesen spontán felindulásból sikerült megvásárolnom. Az Alverde Makadámia-diós testvajára régóta fájt a fogam, de valahogy sosem vettem még meg, egészen mostanáig. Akcióban volt a DM-ben, és úgy voltam vele, hogy eljött az én időm. Kíváncsi vagyok, hogy fog teljesíteni, mert ez a Krémmánia egyik legnépszerűbb terméke és sokan esküsznek rá.

A Balea Kakaós testvaját azért vásároltam meg, mert már nagyon régóta fáj a fogam egy TBS csokis csomagra, de szerettem volna pénzt kiadni rá, amíg nem tudom, hogy mennyi ideig bírom elviselni ezt a kakaós-csokis illatot. Ez nálam egy ilyen személyes hullámvasút, egyszer imádom és odáig vagyok a csokiért, máskor pedig rosszul vagyok tőle. Úgyhogy ez most egy ilyen próba :)

A végén beugrott még egy málnás szőlőcukor is a kosaramba, ez ilyen guilty pleasure-alapon :)
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a 2 vaj hogyan fog teljesíteni, róluk biztos, hogy lesz teszt, a sampon és a balzsam pedig attól függ, hogy mennyit leszek a telkünkön a nyáron.

2 megjegyzés: